(ISO 10004) استاندارد سنجش میزان رضایتمندی مشتری یا همان ایزو ۱۰۰۰۴ طبق ضوابط و مقررات استاندارد بین المللی جهت مدیریت و برنامه ریزی سنجش میزان رضایتمندی مشتریان می باشد. ایزو ۱۰۰۰۴ جهت رضایتمندی بیشتر،
مشتریان را در خصوص طرح، برنامه ریزی و اجرا راهنمایی میکند. پس از دریافت استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ از طریق طبقه بندی نیازهای مشتریان ،باعث حرکت مجموعه ای که گواهی ایزو ۱۰۰۰۴ را دریافت کرده به سمت مشتری مداری میگردد. نشان ایزو ۱۰۰۰۴ جهت بهره مندی مجموعه ها صرف نظر از حوزه فعالیت ،وسعت ونوع محصول آنها می باشد و اغلب قواعد آن جهت افزایش رضایت مشتری ها از مجموعه میباشد.
اجرا و پیاده سازی استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ مفاد قرارداد، پیمان ها و قوانین مدون شده مجموعه ها و شرکت ها را تغییر نمی دهد بلکه با اخذ ایزو ۱۰۰۰۴ این موارد را در جهت رضایت مشتریان راهنمایی و سوق میدهد. دریافت ایزو ۱۰۰۰۴ به این مفهوم است که سازمان یا شرکت مربوطه یک استانداردبین المللی و استاندارد ایزو در مورد سنجش میزان رضایت مشتریان را قبول کرده است که طی این توافق هرگونه اندازه گیری و سنجش میزان رضایت مشتری را قبول کرده است و کل سیستم سازمان یا شرکت یا حتی خدمات را بر پایه رضایت مشتری بنا نهاده است. در گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴ سنجش رضایت مشتری باعث افزایش اعتبار سازمان در بین مشتریان خواهد شد.
گروه آرمان صورت تخصصی با مشاوره و اجرای استاندارد سنجش میزان رضایتمندی مشتری شما را در دریافت استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ یاری می نماید
برای اطلاعلات بیشتر در مورد هزینه دریافت استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ و زمان و نحوه و فرآیند اخذ استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ با ما تماس بگیرید