در بازار پر رقابت امروز بزرگترین دارای هر شرکتی مشتریان آن شرکت و تجارت است و حفظ مشتریان و جلب رضایت آنها اهمیت بسیار زیادی دارد. با کنترل شکایات مشتریان شانس زیادی برای بررسی درخواست مشتریان در کسب و کارتان خواهید داشت.
و می توانید شکایت مشتری را به رضایت مشتری تبدیل کنید و این خود منجر به تبلیغات دهان به دهان و اثربخش خواهد شد. مخصوصا زمانیکه شما شکایات را فرصتی برای پیشرفت چرایی و چیستی کار می پندارید .اجرای استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ می تواند به شما کمک کند تابه استقرار سیستم مدیریت کیفیت رضایت مندی مشتری برسید که بدون توجه به اندازه و ماهیت شرکت شما می باشد. سیستم مدیریت شکایات مشتریان بعنوان نیاز اصلی و ضروری هر شرکتی می باشد. مخصوصا شرکت هائی که می خواهند موفق شوند و موفق بمانند. و همیشه یک گا از رقبا جلو تر باشند.
مشتریان اغلب بیشتر از آنچه که شما خدمات ارائه می دهید انتظار دارند و رقیبان کسب و کار شما به سختی تلاش می کنند تا این انتظارات مشتریان را برآورده کنند. با استقرار ایزو ۱۰۰۰۲ شما نیز می توانید سیستم مدیریت کیفیت رضایت مندی مشتری را انجام دهید. دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ به شما کمک می کند تا شکایات مشتری را مشخص کرده و عامل بروز نارضایتی مشتریان را پیدا کرده سپس آنها را رفع کنید. پیاده سازی ایزو ۱۰۰۰۲ همچنین به کسب و کار شما امکان می دهد تا قسمت هایی را در شرکت خود بیابید که جای پیشرفت داشته و نهایتا عامل شکایات را از بین می برد. استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ فرآیندها و کنترل های مدیریتی را مشخص می کند که به شما کمک می کند تا شکایات مشتریان را بطور موثری کنترل کرده و مطمئن شود که مشتریان بسیاری از خدمات ارائه شده رضایت دارند.
هزینه اجرای استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲
هزینه پیاده سازی استاندارد مدیریت کیفیت رضایت مندی مشتری با توجه به اندازه سازمان یا شرکت متفاوت می باشد
هزینه دریافت استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲
هزینه های اداری و روتین دریافت استاندارد ایزو شامل مواد زیر میگردد که بغیر از هزینه های پیاده سازی و اجرای استاندارد مدیریت کیفیت رضایت مندی مشتری که در بالاتر اشاره شد می باشد
شما برا اخذ گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ برای کسب و کار خود و هر استاندارد بین المللی دیگر و هر استاندارد ایزو با مشاورین مجرب گروه آرمان تماس حاصل فرمایید.
دریافت نشان ایزو ۱۰۰۰۲ نشان گر تعهد شما به مشتری مداری می باشد