مشاوره دریافت استاندارد ایزو و بین المللی ، مراحل دریافت ایزو

ایزو28000 الزام مراقبت را برای یک سیستم مدیریت ایمنی تبیین می کند که شامل جنبه های بحرانی تضمین ایمنی زنجیره تامین می باشد. به طور کل  ایزو28000 وظیفه ی ایمن سازی کلیه روش های حمل و نقل و باربری را به عهده میگیرد.

 

مدیریت ایزو28000ایمنی به بسیاری از فاکتور های کسب و کار مرتبط است.

این فاکتور ها عبارتند از کلیه فعالیت های کنترل شده و یا تاثیر یافته به وسیله ی سازمان های ایزو28000موثر بر امنیت زنجیره تامین.

کجا و چه موقع بودن انتقال ابزار در طول زنجیره تامین موثر بر مدیریت ایمنی ایزو28000  میباشد

iso28000 قابل اجرا و پیاده سازی در همه ی سازمان های ایزو28000(از کوچک تا چند ملیتی)در تولید،سرویس دهی،انبار و یا حمل و نقل در همه ی مراحل تولید یا زنجیره ی تامین میباشد، که مستلزم

پایه گذاری،ابزار،نگهداری و بهبودسیستم ایمنی

اطمینان از پیروی به همراه تعیین خط مشی مدیریت ایمنی

نمایش دادن این پیروی به دیگر عناصر

   در خواست اعتباردهی/نام نویسی به وسیله ی شخص ثالث معتبربه وسیله مرجع صدورگواهی نامه ایزو28000 تصمیم شخصی واظهارنامه شخصی  بااطمینانرامی دهدایزو 28000 وجود کدهای قانون گذاری ومنظم که نشانی الزامات ایزو 28000 می دهند

 

 

استاندارد های بین المللی قابل اخذ

  • گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ (ISO 10002) سیستم مدیریت کیفیت رضایت مندی مشتری +

    در بازار پر رقابت امروز بزرگترین دارای هر شرکتی مشتریان آن شرکت و تجارت است و حفظ مشتریان و جلب اطلاعات بیشتر
  • گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴ ، ISO 10004 ، استاندارد سنجش میزان رضایتمندی مشتری +

    (ISO 10004) استاندارد سنجش میزان رضایتمندی مشتری یا همان ایزو ۱۰۰۰۴ طبق ضوابط و مقررات استاندارد بین المللی جهت مدیریت و اطلاعات بیشتر
  • ایزو28000 +

    ایزو28000 الزام مراقبت را برای یک سیستم مدیریت ایمنی تبیین می کند که شامل جنبه های بحرانی تضمین ایمنی زنجیره اطلاعات بیشتر
  • 1

خبر های بخش خدمات مدیریتی