مشاوره دریافت استاندارد ایزو و بین المللی ، مراحل دریافت ایزو

گروه مشاورین آرمان مجری مستقیم و بدون واسطه برای اخذ استانداردهای بین المللی و ایزو از اتحادیه اروپا ، آلمان ، انگلستان ، استرالیا  می باشد.

 

نیاز به مشاورین حرفع  ISO  یا  International Organization for Standardization برای دریافت   

در حال حاضر، سازمان بین‌الملی برای استاندارد متشکل از یک شبکه از مؤسسات استاندارد ملی در ۱۵۷ کشور دنیا است، که بر پایه یک مرکز در هر کشور و یک مرکز اصلی در شهر ژنو  سوئیس فعالیت می‌کند که وظیفه هماهنگی مراکز مختلف را برعهده دارد.
 امروزه دریافت استاندارد ایزو در تولید و عرضه محصولات و خدمات برای شرکت ها ، کارخانجات و پیمانکاران از چنان اهمیتی برخوردار است که در عرصه تجارت جهانی، استاندارد‌های ایزو شرط اولیه در داد و ستدهای بین‌المللی می باشد.

انواع ایزو

ISO 9001   :   استانداردی بین المللی برای سیستم مدیریت کیفیت می باشد.
OHSAS 18001   :   سیستم مدیریت کیفیتی است که سازمان را قادر به کنترل ریسک های بهداشت و ایمنی خود می کند و کارایی سیستم را در این راستا بهبود می بخشد.
ISO 14001   :   استانداردی بین المللی است که تضمین کیفیت محصول و ارائه خدمات را به لحاظ هماهنگی با الزامات زیست محیطی و حفظ آن بیان می نمایند.
ISO 22000  :   بکارگیری این استاندارد به سازمان هایی که در رده های مختلف زنجیره غذایی قرار دارند کمک می کند که بتوانند مخاطرات موجود در سیستم خود را شناسایی و ایمنی محصولات غذایی را کنترل نمایند.
ISO 10002  :   استانداردی برای طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد برای فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری در تمامی سازمان ها می باشد.
ISO/TS 1949   :   استانداردی فنی در سیستم مدیریت کیفیت در صنایع خودروسازی می باشد.
ISO 27001   :   استانداردی برای کنترل امنیت داده و اطلاعات شرکت می باشد.
ISO 13485  :   استانداردی برای سیستم مدیریت کیفیت در طراحی، توسعه، تولید، مونتاژ و خدمات پس از فروش انواع تجهیزات پزشکی می باشد.

خدمات گروه آرمان برای کلیه مراحل اخذ ایزو می باشد و ما بعنوان مشاور دریافت ایزو صفر تا صد فرآیند در کنار شما هستیم.

 

استاندارد های بین المللی قابل اخذ

  • گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ (ISO 10002) سیستم مدیریت کیفیت رضایت مندی مشتری +

    در بازار پر رقابت امروز بزرگترین دارای هر شرکتی مشتریان آن شرکت و تجارت است و حفظ مشتریان و جلب اطلاعات بیشتر
  • گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴ ، ISO 10004 ، استاندارد سنجش میزان رضایتمندی مشتری +

    (ISO 10004) استاندارد سنجش میزان رضایتمندی مشتری یا همان ایزو ۱۰۰۰۴ طبق ضوابط و مقررات استاندارد بین المللی جهت مدیریت و اطلاعات بیشتر
  • ایزو28000 +

    ایزو28000 الزام مراقبت را برای یک سیستم مدیریت ایمنی تبیین می کند که شامل جنبه های بحرانی تضمین ایمنی زنجیره اطلاعات بیشتر
  • 1

خبر های بخش خدمات مدیریتی